Co mi přinesl rok 2017?

Je tady začátek nového roku a s ním přichází i menší ohlédnutí se za těmi uplynulými dvanácti měsíci. 



naučila jsem se...
  • milovat čas strávený o samotě (stejně jako čas strávený s přáteli)
  • že není nic špatného (naopak!) na tom vyjít si sama do divadla, kina nebo na koncert
  • že pokud něco není uplně podle mého vkusu, ale nikdo se mě neptá na názor, je zbytečné být toxic. Nic mi to nepřináší.
  • že tím, že někomu udělám radost udělám radost i sobě. Co takhle pochválit někomu neznámému kabát nebo se jen mile chovat k prodavačce v obchodě?
  • čas od času se pořádně vybrečet. Je to přirozené.
  • nelitovat
  • vidět na všem/všech tu lepší stránku, aniž bych se o to snažila
  • že názor není to samé jako fakt a domněnka není to samé jako pravda

zjistila jsem, že...
  • plno času a peněz nechávám v kavárnách, když já si prostě nemůžu pomoct! :D 

  • jsem propadla kouzlu západů Slunce
  • nejkrásnější chvíle jsou ty "Jsem šťastná. Teď a tady."
  • psaní (žurnalistika) je možná to, čím bych se chtěla živit
  • zpěv ptáků nebo třeba zvuk bubnujících dešťových kapek jsou lepší než kdejaký playlist
  • zdaleka ne všechny důležité momenty se dají zachytit
Ale některé z nich se přeci jen zachytit podařilo:


Anglie 
  Už teď vím, že se tam jednou zase vrátím.

rozepsala jsem se o Anglii už tady.

Alpy 
Nikdy jsem k horám netíhla, klepu se zimou i v říjnu, ale musím s radostí přiznat, že tenhle lyžák měl něco do sebe.
o našem lyžáku se můžeš přečíst tady 

Drážďany

Berlín 
o kratším výletu se více dozvíš tomhle dopisu. 
- Ačkoliv jsem letos do zahraničí nevyjela mnohokrát, plány na příští rok se mi už kupí v hlavě, a tak jsem opravdu zvědavá, kolik z nich se uskuteční. Cestování je pořád mým velkým snem.


Kaleo  
o koncertu se dočteš kliknutím sem


Emma Smetana

Thom Artway
Právě na tenhle koncert jsem jela na poslední chvíli, takže sama a připouštím, že jsem z toho nebyla ve své kůži. Nakonec se ale z večera stala jedna z nejhezčích chvil letoška a proto se ve mně nejspíš něco zlomilo a já si přestala dělat hlavu s tím, když se objevím sama mezi cizími lidmi.

Festival Barevná planeta
článek tady

Pražský Majáles

chvíli jsem přemýšlela nad tím, proč máme z celého Majálesu jen jednu fotku. Pak mi došlo, že jsme ten den měly obě naspané asi 4 hodiny. Pořád mi ale nedává smysl, proč je tou jedinou fotkou právě selfie.
Festival svobody (17. listopad)
článek tady
- koncerty a festivaly ke mně neodmyslitelně patří, protože právě na nich často zažívám ty momenty "teď a tady". 


cyklisťák u Máchova jezera

(již zmiňovaný) lyžák v Alpách

Ohře
-Přesto, že naše třída je nebo minimálně byla braná jako ta jednoznačně nejproblémovější a u učitelů nejmíň oblíbená, školní akce dopadly překvapivě dobře.

A stejně jako každý jiný rok platí, že si ho neumím představit bez lidí, se kterými tak ráda trávím čas. 
Těmi, které dobře znám a kteří znají mě. 
Těmi, za které jsem tolik vděčná.

  











 
  



Přeju ti šťastný nový rok 2018, ať je příští Silvestr zase na co vzpomínat!
All the love, Vanes

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top