Léto 2017

Ahoj, 
tentokrát vlastně ani nevím, jak a čím bych měla začít. Každé léto je něčím speciální, s každým je spojeno množství plánů. Některá očekávání se naplní, jiná ne, tak jako vždy. A já se opět nepřestávám divit, jak rychle to všechno uteklo. Tentokrát jsem měla opravdu nabitý kalendář a přesto, že se srpen zpočátku zdál takový prázdný, nakonec mám více nápadů než volného času a už pokukuju po nejbližších státních svátcích a prázdninách. A jo, zas a znovu si nechci přiznat, že ten hektický školní stereotyp už klepá na dveře.
Vždy když se rozhodnu sepsat takový souhrn za uplynulé období, dojde mi, že z většiny těch opravdu nejlepší momentů nemám jednu jedinou fotku a že je neumím a asi ani nechci popisovat slovy. 


Ambrozia....je to už pro mě mnohem víc než "letní umělecký kurz", spíš součást běžného života. A tak trochu odbočka...Říká se, že když je člověk do někoho/něčeho zamilovaný, vidí vše ideálně, ale po čase už mu ty růžové brýle spadnou a teprve potom objeví i ty negativní stránky. Řekla bych, že už jsem po jedenácti turnusech objevila i stinné stránky Ambrozky, ale miluju to tam natolik, že si vlastně léto bez Ambro neumim představit. Letos jsem byla na 3 turnusech... Jednou se věnovala divadlu, jednou filmu a potřetí nejela jako účastník, ale praktikant. Na výtvor naší filmové třídy se můžeš kouknout tady.




Tvoje tvář má známý hlas: Spicegirls-Wannabe

Taková perlička: Na jeden den přijela natáčet reportáž TV Nova a při Tvojí tváři v našem podání, kdy v porotě seděla choreografka z té původní televizní verze pořadu, byla v sále opravdu skvělá atmosféra!

S Radimem Fialou
Opožděné narozeniny...Když v květnu slavila deváté narozeniny moje ségra, řekla jsem, že jí nechci koupit žádný hmotný dárek, ale ráda bych jí vzala někam na výlet. O prázdninách na to konečně vyšel čas a já myslim, že jsme si to obě užily. Někdy je dobré dát najevo, že za vší tou sourozeneckou nenávistí je obrovská láska.







Setkání s penfriend .... S nikym jiným než s Domi mi nevydrželo přátelství bez toho, aniž bychom se jedinkrát viděly. Možná to bylo právě tím, že si hlavně dopisujeme, však já říkám, že to má něco do sebe! :D Oslavily jsme "2 roky přátelství na facebooku", poslouchaly desku Beatles, jedly a pak celý večer kecaly o cestování a životě celkově. Co víc si přát?








A teď už jen hromada fotek, polapené momenty, které nepotřebují zbytečné okecávání...



















Takovéhle články jsou asi pro tebe nicneříkající, ale já vím, že až zase jednou budu pročítat zpětně to, co jsem napsala, tak se při čtení těchto řádků budu usmívat...a to je oč tu běží! :D Když mi nevyšla cesta do Londýna, těžce jsem se smiřovala s tim, že letošní prázdniny se asi budu muset obejít bez cestování. Sama se ale divím, že necítím, jako bych o něco přišla a tohle léto zase přineslo plno jiných zážitků a zkušeností.

All the love, Vanes


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top