Vodafone You Fest

Ahoj,
17. září bylo u mně v diáři barevně zvýrazněno, protože se ten den konal Vodafone you fest. Měl dost velkou reklamu, takže je pravděpodobné, že o tom víš, ale jestli ne, tak to byl festival od Óčka a Vodafone, který spojil hudbu, youtube, gaming a jídlo v jednu akci.

    Když jsem ráno vstala, první co jsem slyšela byl déšť bubnující do oken, takže jsem se trochu bála, jak sakra bude fest probíhat v takovém počasí. Všechno ale bylo ok, se špatným počasím se očividně počítalo, protože převážná část programu se odehrávala v Průmyslovém paláci
(Předem se omlouvám, že v článku nejsou vlastní videa (pouze fotky), ale nejdou mi sem nahrát kvůli překročení velikosti...)




    Celé to bylo rozděleno do čtyř částí - první venku, kde byla auta... A další věci, kterým jsme nevěnovaly moc pozornost. První vnitřní část byla plná her a sportu, ale tam jsme taky moc nepobyly :D. V další části areálu byla zóna plná jídel z různých koutů světové kuchyně, zóna speciálně zaměřená pro muže a další pro ženy (beauty, styling..). A poslední, nejpodstatnější a nejnabitější zóna byla hudební...

haha, kloboučníci!
   Mezi vystupujícími byl Lipo a Martin Harrich, ale ty jsme záměrně prošvihly, protože jsme si raději cestou k Výstavišti došly na jídlo a tak i nemusely řešit obrovskou frontu, která se před Výstavištěm hromadila už od jedenácti. (Fůůha, to byla ale věta :D).  Po Martinovi následoval Sebastian, na kterého jsem se moc těšila. Byli super, i když to není přesně ten styl hudby, který poslouchám nejčastěji, tak je mám ráda. Po koncertu následovala fotka... -->
You fest - Sebastian "Toulavá"

   Už při čekání na Sebastiana jsme uslyšely fakt obrovský hluk - přišla na řadu Slza. Fanoušků tam bylo plno, ale my jsme se spíš stranily. Dostaly jsme už docela hlad a tak jsme se šly ven najíst a mezitím v pozadí hráli Light and Love. Zrovna je jsem docela chtěla slyšet, ale no co, hlad byl silnější :D.

    Byla jsme si ale jistá, že chci vidět Štěpána Urbana. Jednou jsem už byla na koncertě jeho a Pavla Callty a tam mě Štěpán docela zaujal. I tak jsem ale byla překvapená, jak moc jsem z něho byla nadšená, pro mě to byla nejlepší část programu (to je tak, když nemáte přehnaná očekávání totiž...). Mám moc ráda, když na podiu stojí jenom zpěvák a stačí mu hlas a kytara, žádná velká show (i ty mám samozřejmě ráda, ale tohle má pro mě větší kouzlo). Prostě v jednoduchosti je krása. Zpíval písničky, které mám ráda a já si to fakt strašně užila. Nefotila jsem se se všemi (to ani zdaleka), ale fotku s ním jsem si odpustit nemohla. Moc ráda bych vám sem vložila video, ale bohužel mi to nejde a na youtube jsem žádný záznam nenašla :/

    Na Moniku Bagárovou jsme se zase někam vzdálily (Jéminkote, snad ne zase na jídlo :D). Po Monice se to pořádně zaplnilo - přišel Pavel Callta. Jeho písničky zas tak nežeru, ale jeho koncerty mě baví, takže jsem si užila prozpěvování těch superoptimistických songů.

kloboučníci 0.2 :D

You fest - Pavel Callta - "Terapeut"

 Někdy v průběhu programu přišlo i několik youtuberů - nevím, jestli tam byli normálně jako návštěvníci nebo jestli byli součástí programu, ale potřebuju k tomu něco říct... Konkrétně jsem teda viděla Vláďu, Vidraila a Vadima a upřímně mě taky na chvilku napadlo, že bych si k nim zašla, ale to bylo fakt jen na malou chvilku, protože když jsem viděla, jak nejsou schopní ani projít skrz tu místnost bez toho, aby je na KAŽDÉM kroku zastavili tři děti o fotku...Bylo mi jich vážně líto. Vypadaly jako továrna na selfie, automatický úsměv (no... v případě Vládi asi né úplně úsměv, ale chápeme :D ) do každého mobilu. Nechápu, proč lidi sbírají selfie jako trofeje, vidí známou tvář, musí mít fotku, nehledě na to, jestli je zajímá jejich tvorba. O tomhle tématu bych se byla schopná rozepsat, ale článek je o něčem jiném.


 

    Byla jsem tam s kamarádkou Áďou a takhle zpětně se divím, že jsme se vůbec shodly na tom, tam jet :D Zatímco já jsem se těšila na tu uplynulou část programu, Áďa si přišla na svoje v tom, co pokračovalo - Atmo music a Majk Spirit - H16. Věková kategorie 11-13 se někam poděla, ale plno lidí zase přišlo... Atmosféra tam byla super, ale celý program najednou nabral hodinové zpoždění, tím pádem jsme musely odejít už v průběhu Majka.

You fest - Ben Cristovao a Cavalier - Těžký váhy

    Únava udělala svoje, ale musím říct, že nám všechno krásně časově vycházelo (ok, tak jsem přišly o kousek Majka), ale jinak jsme nikde nemusely dlouho čekat, nic nám neujelo/neuteklo, takže super. Celá akce jako taková mi přišla moc povedená, dobře vymyšlená a jestli se bude pořádat i příští rok, tak se pokusím přijít. Ráda jsem se s tebou podělila o pár dojmů, tak snad se i tenhle dopis líbil. Za každý milý komentář budu moc ráda!

All the love, Vanes

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top