To takhle jednou na Ohři...

Ahoj,
musím říct, že já byla ten typ dítěte, které se ofrňovalo nad každým soustem jídla, mým oblíbeným oblečením bez rozdílu ročního období byly kýčovitě třpytivé princeznovské šatičky, skálopevně jsem věřila, že všechen hmyz v bytě má poslání po mně v noci lézt a přírodní koupaliště jsem vyloženě nesnášela, protože co kdyby se mě proboha dotkla rybka?? Ano, sečteno podtrženo městská holka. A ten, kdo mě zná, moc dobře ví, že ani sportovním talentem neoplývám, a tak když jsem se dozvěděla, že se třídou vyrážíme na 3 dny na vodu, nadšení bys u mě hledal/a těžko. Dokonce jsem už v hlavě střádala plány, jak se tomu všemu vyhnout, naštěstí jsem ale takovou hloupost neudělala.
První překonání přišlo hned u samotného odjezdu. Vlak vyjížděl už v 5:10 ráno, což znamenalo brzké vstávání těžko slučitelné s mým obvyklým půlnočním balením. Krosny nám dovezli z tamějšího nádraží do daného kempu (teda..na druhý pokus do toho správného) a my tam mezitím dopluli po Ohři na kánoi, na které jsem seděla poprvé v životě. V řece bylo minimum vody, ale i přesto, že jsme se na jedněch peřejích cvakli, myslím, že jsme všechno v rámci možností zvládli. Stavění stanu také připomínalo jeden z dílů Pata a Mata, ale nakonec jsme pod širákem neskončili. Připravit si večeři na vařiči s bombou bylo zpestření oproti tomu, na co jsme zvyklí. Opravdu jsem si zamilovala tu jednoduchost (i když je to třeba u toho vaření trochu paradox), tu nutnost vystačit si s málem. Počasí nebylo uplně ideální, schytali jsme spíš slunce pod mrakem, ale dešti jsme se vyhnuli. Celkově vše probíhalo mnohem lépe, než jsem očekávala (jen alergie mi to trochu znepříjemňovala) a musím říct, že v porovnání s minulým rokem jsem si mojí třídu jako celek oblíbila - výlet svůj účel splnil. Žádný průšvih jsme (překvapivě) neprovedli, tak se tahle akce bude doufám opakovat i příště. Jednou jsme stanovali v Karlových Varech, které mě okouzlily. Toto město jsem navštívila tak před sedmi lety, takže vzpomínky už značně vybledly a já zapomněla, jak krásné místo to je. Za dvě hodiny jsme toho bohužel moc poznat nestihli, hlavně večer už totiž byla většina obchodů zavřená, ale aspoň už vím, kam na výlet se o prázdninách vydám. V Karlových Varech také právě teď probíhá známý filmový festival, na který se bohužel nestíhám podívat, ale pevně doufám, že příští rok už si tuhle událost nenechám ujít. Jestli se tam někdo chystáte nebo už jste tam byli v minulých letech, určitě mi napište svoje dojmy! 





















Fotky od @zuzkanguyen a @natalkasteklá

All the love, Vanes

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top