Můj březen - narozeniny, divadlo, akademie...

Ahoj,
březen byl měsícem tak nabitým, že jsem se vyloženě těšila na jeho shrnutí. Jedním z důvodů, proč si pořád blog píšu je to, že mě baví si pak zpětně pročítat svá slova a tak trochu se vracet do těch uběhlých dnů. Momentálně jsem v bodě, kdy se pořád mám na co těšit, ať už jsou to menší akce nebo něco většího...a i když mám zrovna pocit, že ze mě škola vysává život, vím, že přijdou světlejší dny.

8. března jsem měla svých sweet sixteen a byl to opravdu povedený den. Hned ráno jsem byla od  kamarádky pozvaná na snídani do naší oblíbené kavárny. Čekaly na mě lívance se svíčkou a mé oblíbené tulipánky. A protože moje kamarádky mě moc dobře znají, ve škole mě překvapila pizza i velká milka <3 A odpoledne nakupování s maminkou...





Do třetice všeho nejlepšího...třetí ples. Uzavřely jsme letošní plesovou sezonu po svém :D


Zamilovala jsem si divadlo. Myslím tím-víc než předtím. Vždy, když zhlédnu nějaké představení, jsem plná dojmů a více mě to táhne na prkna, která znamenají svět. Chtěla bych divadlo navštěvovat častěji, tak už se těším na příště. Prvním z představeních byl Chaplin. Krále komiků skvěle hrál Matouš Ruml a přesto, že jsem se o Chaplina nikdy nijak víc nezajímala, hra se mi moc líbila. Druhým představením byl Můj tajný deník podle románu S. Towsendové v podání Bílinského divadelního minima.

A když už jsem u divadla, nesmím vynechat naší letošní akademii. Akademie se na naší škole pořádá každý rok, zapojuje se dost lidí a přípravy vrcholí v Divadle Děčín. Téma bylo "škola základ života", a tak většina scének nějakým způsobem parodovala profesory z naší školy a já si to (stejně jako vždy) užila. Ten euforický pocit, když se po děkovačce zavře opona je opravdu nenahraditelný. Vím, že na tyhle večery budu jednou s úsměvem vzpomínat.


ig @natalkastekla, mrkněte na ní ;)


A pořád ještě to divadlo úplně neopouštím-
Ve škole jsme dostali nabídku zúčastnit se divadelního workshopu v angličtině. Byla jsem z toho docela nesvá, protože (i když v pohodě rozumím), vážně nerada mluvím anglicky před lidmi. Ale řekla jsem si, že je potřeba se překonávat a nevyhýbat příležitostem...Téma bylo Romeo a Julie, jelikož Jat (lektor) se o Shakespeara hodně zajímal. Bylo to poměrně dost alternativní a filosofické, což asi není pro každého, ale já se v tom docela vidim :D Divadlo je o umění, ne o odříkávání textu.



a pár dalších fotek...
vysmáté

vítáme jaro
hlavně s nadhledem



Filmy

Slzy Konga

Na tenhle český dokument jsme koukali o zeměpisu ve škole...ukazoval zvrácený šílenosti, které jsou pro některé ženy realitou. Je docela jedno jakou máš značku bot, protože ať je to jakákoliv, znamená přepych. Je určitě důležité vidět, jak rozdílné podmínky máme, přitom jsme všichni stejní lidé, jen narození za jinými hranicemi.

Pokání
Tenhle snímek s Keirou Knightley v hlavní roli mě naprosto dostal a stal se jedním z mých nejoblíbenějších filmů. Romantické drama o tom, jak těžké je někdy odpouštět ostatním i sami sobě.

The light between oceans
Další romantické drama o tom, kde/zda jsou hranice lásky a to nejen partnerské, ale především mateřské.

Memento
Jestli máš rád/a thrillery, tak tenhle nesmíš vynechat! Víc se rozepisovat nechci, ještě bych něco prokecla :D

Skam
Tenhle norský seriál jsem začala sledovat teprve nedávno...Typické problémy středoškolského života trochu netypicky pojaté. Snad mě další díly nezklamou.

Hudba
Hozier
George Ezra
Kaleo
Jax Jones - you dont know me
Bruno Mars- thats what i like
The beatles- the fool on the hill
The heavy - what makes a good man
Yelawolf- american you
Chet faker - gold
Freedom fry - shaky ground
The fray- love don't die

Užívejte jarního počasí, doufám, že váš duben vypadá tak nadějně jako ten můj, nemůžu se dočkat! 
All the love, Vanes








CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Pokání je pro mě strašně silný film, neskutečný. :) Jinak hezké fotky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro mě, vážně mě zaujal. Děkuju za komentář :)

      Vymazat

Back
to top