30 věcí, které miluji

Ahoj,
původně žádný takový dopis nebyl v plánu, ale pak jsem si řekla, že když už je ten Valentýn, tak proč ne. Jde samozřejmě o svátek lásky, ale nemyslím že jen čistě té partnerské. A tak jsem vytáhla svůj velký sešit plný bucket listů a jiných zasněných seznamů. No a jedním z nich je právě seznam věcí, které miluji. Nejde ale (jenom) o věci, ale i různé situace, maličkosti z každodenního života...Psaní takových seznamů je super pro uvědomění si, že šťastný může být člověk i teď a tady a ne až v pátek, až bude mít peníze, až bude na vysoký nebo až se stane zázrak...

 Miluju...
1)  upřímně se smát, až to nejde zastavit
2)  dobrý jídlo
3)  lidi, kteří jsou na stejné vlně

4)  čtení od kterého se nemůžu odtrhnout
5)  když si naprosto užívám daný okamžik

6)  takovou tu správnou nervozitu před odletem nebo vstoupením na jeviště
7)  když můžu být hrdá sama na sebe
8)  těšení se na cokoliv a příjemná překvápka
9)  Usínání s pocitem, že ten den stál za to
10) vstávání s dobrou náladou
11) když se ohlédnu za sebe na skvělé momenty a splněné sny
12) ironii a sarkasmus
13) města
14) bouřky

15) jarní počasí
16) když se absolutně vůbec nestarám o to, co si o mně kdo pomyslí
17) pevná obejmutí
18) bláznivý spontánní akce

19) čerstvý vzduch po dešti
20) cestování
13) bylinkové čaje

14) posezení v útulných kavárnách
15) podzim
16) klobouky, ponča, cardigany a velké svetry

17) Prahu
18) vytváření různých seznamů, nástěnek, diářů, deníků...
19) momenty až euforické radosti
20) vůni čerstvě vypraného prádla
21) když mi přijde dopis
22) melancholické písničky
23) klidné cesty vlakem

24) dárky- dostávat i dávat 
25) když mám pocit, že mi to ten den sluší
26) psaní
27) old school/ vintage věci, hudbu, styl
28) když někdo hraje na kytaru

29) dělat radost
30) když vím, že miluju a jsem milována


A samozřejmě rodinu, přátele, ale to je tak jasné, že to ani zmiňovat nemusím.
A je toho mnohem víc, ale koho by to všechno bavilo číst, že.
Doufám, že sis dneska Valentýn užil/a a oslavil/a, někomu třeba jenom připomněl/a, jak ho máš rád/a a jestli ani to ne, tak tedy doufám, že tě ze všech těch sladkých řečí ještě nebolí hlava.
Tak co, shodujeme se v některých bodech? :)
All the love, Vanes




CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Ahoj, moc se mi líbí, jakým způsobem si to pojala a zařadila tam neobvyklé věci, také musím vzpomenout vzhled blogu, který je moc krásný. Jen tak dál, určitě pokračuj!

    OdpovědětVymazat

Back
to top