Křest alba Thoma Artwaye a návštěva bazaru Emmy Smetany

Ahoj,
přišel pátek a já opět seděla ve vlaku směr Praha, tentokrát s mamkou, protože jsme měly namířeno na křest debutového alba jednoho z mých nejoblíbenějších zpěváků. Křest ale probíhal až večer, takže jsme si odpoledne vyplnily procházkou po kouzelné vánočně vyzdobené Praze. 
Rok od roku mi přijde těžší, naladit se na tu vánoční náladu a už jen matně si vzpomínám na to úžasné těšení se na onoho 24. prosince. Možná je to škoda, ale asi to tak prostě bývá - nemůžu zase věřit na Ježíška, prosím?😅 Ale to odbíhám od tématu.


zdroj: ireport
   S přibývajícími minutami se klub Jazz Dock plnil lidmi a já mamku konečně přesvědčila, že to nebude ona, která bude trochu mimo průměrný věk posluchačů. Ledové mojito (nealko, samozřejmě :D) jsem rychle vyměnila za teplý mátový čaj (no jo, prostě Vanesa 😁) a nechala se unést hlasem Thoma a melodiemi, které dobře znám. 
   Během písniček téměř nikdo nemluvil, protože Thomova hudba je převážně o textech a proto je tak jedinečná. Celé album bych mohla považovat za srdcovku, ale moje nejoblíbenější skladba je You might be in heaven, kterou složil František Valena. Právě text ve spojení s hlasem Thoma nezřídka kdy vrhkne slzy do očí. Thomovi byl také během večera předám Zvon Václava Havla, který měl za úkol poputovat dál - Thom měl jasno a okamžitě zvon předal Tomáši Klusovi, který byl také kmotrem desky Hedgehog.      Celá akce byla taková milá a přátelská, hlavně díky všem členům skupiny + Tomášovi. Nebyl žádný problém se s kýmkoliv vyfotit, ani popovídat. Nemůžu moc porovnávat, ale myslím, že k Thomovu stylu spíš sedí méně strojená a formální prostředí-festivaly, ulice (často hrává u Lennonovy zdi)... Křtu to bylo ale asi odpovídající.



Emma má bazar
    O bazaru Emmy Smetany jsem se dozvěděla někdy v létě a moc mě to zaujalo, ale jak už to tak bývá, tuhle událost jsem po nějaké době úplně vypustila z hlavy. Až dva dny před ní se mi připomněla na facebooku a já zjistila, že se koná v dobu, kdy v Praze zrovna budu - takže jsem se nemusela dlouho rozmýšlet! 
   Pro ty, kteří netuší oč jde - Jedná o dobročinnou akci na které "známé tváře" prodávají různé své věci a výtěžek jde tedy na charitu. Potkala jsem se tam znovu s Thomem i Tomášem, nakoupila pár dárečků pod stromeček a hlavně si užívala tu příjemnou atmosféru, ve které se akce nesla. Bohužel nás ale docela tlačil čas- vlak nepočká! 

Celý víkend byl naprosto skvělý a já (zase se opakuju) jsem hrozně vděčná za takové dny a za lidi, kterými se můžu obklopovat💗.
All the love, Vanes

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top