Myšlenky jednoho deštivého dne


Ahoj,

   Občas přemýšlím, jestli to existuje.
To něco neurčitého, za čím se všichni honíme, to něco, pro co žijeme. Ta neskutečně subjektivní hodnota, která je vlastně ve výsledku pro všechny totožná.
Láska? Kouzlo?
  Co se mi líbí? Co mám ráda? Nebo spíš: Co se MI líbí, co mám JÁ ráda? Co když si jen namlouvám, že se mi něco/někdo líbí, že se ztotožňuji s nějakou myšlenkou, názorem, ale ve skutečnosti se jenom nechávám někým ovlivňovat, napodobuju a přivlastňuju si vkus...
Jsem ovlivnitelná?
A musí být tohle slovo vnímáno negativně?
Co když se s radostí nechávám ovlivňovat? Co když jsem za to ráda? Jsem otevřená a přijímám okolí.
Jsem stvořená pro to, abych byla tvořena. Chápeš? Já nepotřebuju najít samu sebe, já potřebuju VYTVOŘIT samu sebe. Pouštět k sobě lidi a brát si to, co potřebuji, nabízet to, co nabídnout mohu. 


Život je taková směnárna, ne? Jen má občas trochu nevýhodný kurz.
Potřebuji hodně číst, hodně vidět, hodně slyšet, hodně zkusit, hodně zažít, hodně prožít, hodně brečet, víc se smát. Naplnit život skvělou hudbou, inspirativními lidmi, dobrým jídlem, tím, co mě baví, naplnit ho i tím, co mě sere, jenom abych zjistila, že mě to sere a tím, co miluju, abych zjistila, že jsem nic nezjistila. Naplnit život až po okraj každodenními radostmi a strastmi, ale hlavně ho NAPLNIT.
Nechci sklenici z poloviny plnou ani z poloviny prázdnou, chci jí mít nalitou až po samotný okraj a pak jí vypít.
A milovat ten pocit. 

Pocit svobody, vášně, zklamání, sílu moci, sílu bezmoci, procházet skrze lesy a města, oddávat se hudbě a tichu, milovat samotu a dav, milovat SEBE.
Láska
to kouzlo
Vím, že existuje, ale stejně se na to nepřestanu ptát.



All the love, Vanes

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Ty jo... Narazím na tvůj blog a přečtu si tohle. Je to vážně moc skvělý :) Už mnohokrát jsem přemýšlela o vlastním blogu, bohužel je málo času a většinou mi to psaní blogu moc dlouho nevydrželo, ale tohle je krásný. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee ahoj! To je moc milý, děkuju. Já se sama divím, že mi tenhle blog ještě drží :D ...snad to tak půjde dál :) Kdyby sis ten blog přece jenom někdy založila, tak mi pak nezapomeň poslat link <3

      Vymazat

Back
to top