Inspirace na srpen

Ahoj,
zase je tady můj oblíbený dopis! Hrozně mě baví věci, co mají atmosféru...ať už to jsou písničky, ze kterých srší nálada, film, který tě vtáhne do děje nebo když jedeš rychle autem a přijde ti, že ses ocitl/a ve scéně z filmu...
A právě do těhle článků se snažím tu atmosféru vložit - pomocí písniček, fotek a citátů. Tak mi můžete napsat, jestli se mi to povedlo :D



××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

♫ The paper kites - Bloom ♫


♫ Pink - Just like fire ♫

♫ Kodaline - All i want ♫

“Life isn't about finding yourself. 

Life is about creating yourself.”

♫ Lawson -Where my love goes ♫

♫ Lenny-Hall.o ♫

♫ Oh honey-Take all the time you need ♫



“Sometimes people are beautiful.
Not in looks.
Not in what they say.
Just in what they are.”


The best feeling in the world is knowing that

 there are infinite possibilities.

♫ Kygo - Raging ft. Kodaline ♫

♫ Tom Odell - Another love ♫




"It is only with the heart that one can see rightly, what is essential is invisible to the eye."

♫ Adele - Send my love ♫

♫ Jennifer Lopez - Ain't your mamma ♫

♫ ATMO music - So Down ft Thom Artway ♫

♫ Milow - Howling at the Moon ♫
   Upřímně mám pocit, že poslední dobou všechny písničky a fotky, které mě zaujaly, moc nepřekypují letní náladou (spíš podzimní). Snažila jsem se teda vytvořit tenhle dopis tak, aby působil aspoň trochu jako Motivace na srpen, ale aby tam zůstal i kousek mě. Není to tím, že bych měla nějakou špatnou smutnou a chmurnou podzimní náladu (naopak!!), ale je to prostě věc vkusu :)
   Snad vám i dnešní dopis udělal trochu radost! 

All the love, Vanes

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Ako keby som už nemala dosť pesničiek v telefóne;DDD ďalší podarený, aj keď jednoduchý článok<33 Tiež inak sa mi viac páčia také tie "deep" fotky..príde mi, že v tích tmavších, trošku pochmúrnejších nájdeš viac emócií..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Na tom se shodneme! A taky černobílé fotky mají kouzlo :3 Někdy bych mohla udělat celou Motivaci na ___ jenom v černobílém..no uvidim :D

      Vymazat

Back
to top